From: chorbalan@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: За ценнтаджиите и
начаниците им
Date: Sat, 27 May 2023 17:45:25 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Sat, 27 May 2023 17:45 UTC

Асен Василев: Да и само да кажем, че наши имена са синхронизирани с посолството.
Това означава, че по предложение на министър-председателя парламентът ще утвърди
ръководители на ДАНС, главен секретар на МВР, ДАР, НСО, ДАТО, мисля че. Военно не
знам дали ще го пипаме. Това са наши хора, които са одобрени от посолството.

Кирил Петков: Външни консултанти да ни помогнат с част от структурирането на службите.
Тези външни консултанти да не са кой да е.

Re: За ценнтаджиите и начаниците им

<154e8237-74f1-4f5e-9d06-942ce16fa9a1n@googlegroups.com>

  copy mid

http://rslight.i2p/interests/article-flat.php?id=8572&group=soc.culture.bulgaria#8572

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 29 May 2023 08:06:00 -0700 (PDT)
Subject: Re: За ценнтаджиите и начаниц
ите им
From: maxval1967@gmail.com (max val)
 by: max val - Mon, 29 May 2023 15:06 UTC

On Saturday, May 27, 2023 at 8:46:48 PM UTC+3, chorbalan wrote:
> [...]
>
> Кирил Петков: Външни консултанти да ни помогнат с част от структурирането на службите.
> Тези външни консултанти да не са кой да е.

Не виждам нищо странно тук. Асенчо е американки патриот, зашо да не съгласува действията си с посолството си?

Ако Асенчо беше българин, щеше да се съгласува с българското посолство. Но не е българин.

Re: За ценнтаджиите и начаниците им

<af097c3b-5451-4067-92bf-df0c03b45218n@googlegroups.com>

  copy mid

http://rslight.i2p/interests/article-flat.php?id=8580&group=soc.culture.bulgaria#8580

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Tue, 30 May 2023 09:02:14 -0700 (PDT)
ите им
From: ivaylopi69@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Tue, 30 May 2023 16:02 UTC

On Saturday, May 27, 2023 at 1:46:48 PM UTC-4, chorbalan wrote:
> [...]
>
> Кирил Петков: Външни консултанти да ни помогнат с част от структурирането на службите.
> Тези външни консултанти да не са кой да е.

На всички е известно, че българските институции са пробити отвсякъде от руски агенти. Ако
западните съюзници нямат доверие дори в лидерите на българските служби няма никакъв
шанс да им имат дори минимално доверие. Избора е лесен - или български назначения
без input от запада и пълна капсулция на българските служби или български назначения
след консултации със западните служби и поне минимална интеграция със запандите
съюзници. То и затова са писъците от пАсолството и неговите сътрудници/агенти.

Re: За ценнтаджиите и начаниците им

<u55pb7$23pom$2@dont-email.me>

  copy mid

http://rslight.i2p/interests/article-flat.php?id=8607&group=soc.culture.bulgaria#8607

From: chorbalan@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: За ценнтаджиите и
начаниците им
Date: Tue, 30 May 2023 21:20:39 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Tue, 30 May 2023 21:20 UTC

On Tue, 30 May 2023 09:02:14 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> след консултации със западните служби и поне минимална интеграция със запандите

Демек дай на напълниме службите със западни агенти..

> То и затова са писъците от пАсолството и неговите сътрудници/агенти.

И правилно, щото тия посолства си гледат интереса, а за нас им пука
колкото за Украйна.

Re: За ценнтаджиите и начаниците им

<2383f519-e66f-49e7-8231-39944b709473n@googlegroups.com>

  copy mid

http://rslight.i2p/interests/article-flat.php?id=8629&group=soc.culture.bulgaria#8629

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 10:50:11 -0700 (PDT)
ите им
From: ivaylopi69@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 31 May 2023 17:50 UTC

On Tuesday, May 30, 2023 at 5:20:41 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Демек дай на напълниме службите със западни агенти..

По-скоро "не с още руски агенти". Шефовете пак са избрани от българските власти. Твърдението е,
западните имат право на вето, доколкото разбирам. Пък и не се тревожи, както казах, няма съмнение,
че дори с тези мерки бълграските служби са фрашкани с руски агенти.

> И правилно, щото тия посолства си гледат интереса, а за нас им пука
> колкото за Украйна.

Дано им пука за България колкото им пука за Украйна.

Re: За ценнтаджиите и начаниците им

<u58kt0$2hft9$2@dont-email.me>

  copy mid

http://rslight.i2p/interests/article-flat.php?id=8637&group=soc.culture.bulgaria#8637

From: chorbalan@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
начаниците им
Date: Wed, 31 May 2023 23:23:12 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 31 May 2023 23:23 UTC

On Wed, 31 May 2023 10:50:11 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> че дори с тези мерки бълграските служби са фрашкани с руски агенти.

> Дано им пука за България колкото им пука за Украйна.

Опазил Господ от подобна "любов"... Бг е само 6.5 милиона..

interests / soc.culture.bulgaria / Re: За ценнтаджиите и начаниците им

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor